lørdag 28. november 2009

Utfordring

Da har jeg fått en utfordring
HURRA!!
Utfordringen fikk jeg av
Hun er jo ikke dum -
på denne måten må jeg jo blogge ;)
Takk min venn!!
Utfordringen lyder som følger:
gå inn på mine bilder, velg den 4. eller 7. mappa, finn frem det 4.
eller 7. bildet,
bruk det i et innlegg og skriv om bildet, utfordre 5 nye, legg ut link
til dem og
gi dem beskjed om utfordringen.
Mappe nr. 4 - bilde nr. 4:

Mitt bilde nr 4 i den 4. mappa
er ikke overraskende av mine 2 øyenstener...
Ludvig og Robert
Her er vi på
babysvømming
og Ludvig i sitt rette element...
...det våte element.
Han vil aller helst hoppe fra kanten hele tiden,
men innimellom må vi
gjøre som Terje - instruktøren sier.
Vi har nå pause fra babysvømmingen,
men nå fikk jeg en
påminnelse
- om at vi snart må ta en tur i svømmehallen
Der han trives så godt!
Utfordringen sender jeg videre til:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)