tirsdag 23. mars 2010

Operaen med verdens beste

Forrige uke var jeg så heldig å få være med
min aller beste venninne
- Kathrine -
i Operaen.
Først spiste vi en særdeles god middag
på den ene restauranten.
Pga plutselig mye folk
og litt treg service....så
holdt vi på å ikke rekke forestillingen -
dvs vi rakk ikke forestillingen, og de stengte dørene kl 2000 PRESIS!!
Etter mye om og men
fikk vi komme inn - BAKVEIEN!!
15 min forsinket.
MEN vi er veldig glade for at vi faktisk fikk komme inn -
det var tross alt derfor vi var der.
Forestillingen vi var på
var en ballett, veldig interessant og fin forestilling:
'Salt kyss, syrlig smil og søt musikk'


Kirsten foran Operaen - by night!

Kathrine foran Operaen - by night!

Begge 2 foran en utrolig fin og spesiell vegg inne i foajeen i Operaen.


Tusen takk for en fantastisk koselig kveld snuppa!!

Storkoste meg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)