onsdag 15. desember 2010

Julen nærmer seg

Litt stille på bloggen for tiden..
Det går litt i ett - og litt over stokk og stein
Julen er i anmarsj - julekort skal skrives, gaver lages kjøpes og sendes til Norge..
Juleselskap holdes og nytes..

Ludvig baker pepperkaker - Julen 2009
I tillegg til dette så står det ikke helt stille på jobb heller ;)
Så det blir fort litt sene kvelder for å få alt klart -
Men nå er julekort sendt, gaver lagd og i kveld er pakkene på vei til Norge -
i kofferten til våre gode naboer! 
Så da er det bare 2 dager igjen på jobb før det blir en liten juleferie.

Julen i år blir veldig annerledes, rar, deilig og uforglemmelig.
Jul i Thailand - hvem hadde trodd det!
Julestemning er fraværende - selvom vi prøver hardt med pynting, julemusikk, gløgg og julemat..
Det er litt for varmt ute til at julestemningen 'tar' meg.

Ludvig og meg - Julaften 2009
Jeg prøver å ikke tenke så mye på hvordan ting ville vært om vi var hjemme -
jeg blir for trist av det.
Dette er 1 jul av mange - vi skal kose oss!
Pakker har kommet fra Norge, vi skal møte venner i Thailand - og i romjula får vi besøk igjen!
Det BLIR bra -
selvom jeg nok kommer til å kjenne litt ekstra på savnet av de hjemme nå i jula...

Sånn er det bare

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)