fredag 18. februar 2011

Gratulerer med dagen Kjære Storesøster!

HIPP HIPP HURRA!!

Søstrene sisters :)

Gratulerer så masse med dagen, kjære Anne!

<3  S Ø S T E R  <3

Du er utvalgt av livets tilfeldigheter
Til å bli Elsket av meg
For evig og alltid,
Litt på tross av
Men mest på grunn av,
De mange ting
Som gjør nettopp deg
Så inderlig spesiell for meg

***

You Are Loved - Josh Groban:


Jeg skulle så gjerne vært sammen med deg idag - og mange andre dager..
Nå er det 6 mnd og 16 dager siden vi sist så hverandre - sist vi ga hverandre en klem - og gråt..
Nå er det 'bare' 3 mnd og noen dager til vi kan gjøre det samme igjen...

Håper du får en helt spesiell dag - din dag!!

Jeg savner deg...
Du betyr så mye, for meg og mine!
Glad i deg vennen min!

*Stor klem fra din lillesøster *

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)