mandag 11. juli 2011

Fint besøk = lite blogging!

Lenge siden siste innlegg nå, og det er flere grunner til det.
Da vi kom tilbake fra norgesferien gikk det i 110 på jobb! Det var masse å gjøre på jobb - gøy å være tilbake i det hektiske og kaotiske prosjektet ;)



Kompisene

Tiden gikk unna, vi forberedte besøk og gledet oss masse!
Endelig var dagen der - Ludvig gledet seg såååå masse til å få bestisen sin Oliver på besøk!
Gleden var stor da de møttes på flyplassen - stor klem!
De var så nær som elektriske begge 2!


Nydelige Ida Linnea *smelt*


Koser seg i loungen

Vi har nå hatt besøk 1 uke, og storkoser oss veldig!!
Det er godt å endelig ha litt kvalitetstid sammen med familien Arntzen Arnedal :)
Det har blitt mye god mat, litt shopping, zoo, sentosa, film, gode samtaler og veldig mye latter!
Deilig!
Jeg jobber jo, og det er litt kjedelig å gå på jobb når jeg heller vil være hjemme sammen med de andre.
Men vi bruker tiden godt på kveldene.


2 gode venner blitt :)


Ida og gutta på kanten av stupet :)

2 fantastisk nydelige jenter!
For tiden er vi på Marina Bay Sands Hotel - verdens feteste hotell tror jeg...Ihvertfall i Singapore!
Vi booket for 1 natt, og idag fikk jeg mld på tlf om at jeg måtte komme tilbake så fort som mulig -
det ble 1 natt til!
Så i kveld blir det høye hæler på jentene, skjorter på gutta og bobler i glasset!
Vi avslutter kvelden på toppen, med utsikt over Singapore - helt fantastisk!

Fantastisk utsikt!

High heels...
På fredag setter vi nesen mot Baaaaaaaaaaaaaaaali!
Det blir veldig deilig å få litt mer tid med våre gode venner! Også på fantastiske Bali!
Gleder oss til å nyte late dager på stranden, spise god mat, gå i Monkey Forest, shoppe og oppleve Bali på nært hold!

`Kveldsbad på meg og go'gutta!

Oliver koser seg veldig i bassenget i 57. etg.
Kommer tilbake med mer blogging litt senere!
Vi nyter livet - har det veldig bra!

2 kommentarer:

  1. <3 godt å se dere koser dere ! Have fun på høye hæler ;)

    SvarSlett
  2. De skoene er så kule!! Høres ut som dere har kost dere!!! :):)

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)