onsdag 14. mars 2012

Tankefull 3-åring


Tankene svirrer
En kveld vi skulle legge oss ville Ludvig prate -
som han ofte vil før han sovner.
Siden vi snart får besøk av momo og bestefar så prater han en del om det.
Og nå lurte han veldig på hvordan de skulle komme seg hit...
Jeg sa de skulle fly sånn som vi pleier.
Men da lurte han veldig på hvordan bestefar skulle klare det...
Jeg sa at de hjelper han inn i flyet ved å bære han (evt trille inn).
Ludvig: Men hvor skal han sitte da?
Jeg forklarte han at han skulle sitte i setene som vi pleier - se på tv og få mat - og kanskje sove litt.
Ludvig: Men momo kan hjelpe han også.

Så sa jeg at når de kommer hit så møter vi de på flyplassen.
Ludvig: Da kan vi hjelpe bestefar! Og jeg kan låne rullestolen hans ;)
Kan han bade i bassenget også? :)

Han gleder seg veldig til å få besøk - og det prates mye om alle som kommer.
Men at han er spesielt opptatt av bestefar er det ingen tvil om.

1 kommentar:

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)