tirsdag 18. august 2009

Barnehagen dag 2

Idag hadde Ludvig sin 2. dag i barnehagen. Han fikk da være halvannen time alene. Men før jeg gikk rakk jeg å knipse litt mer av barnehagegutten vår:O)
Han gråt ikke da jeg dro, og smilte da jeg kom! Herlig! Gikk som en drøm.



Sandkasse er jo stor stas! Og det SKAL være sand i bleia etter endt dag i barnehagen;)


Viktig å utforske uteområdene i den nye barnehagen
Denne sklia kommer nok til å bli populær!!
Go'gutten - så blid var han da jeg hentet han:O)

Lek og moro ute - en ball er jo alltid stas!
Her har jeg fått knipset litt av selve barnehagen, uteområdene:)

Inngangspartiet og den lille søte sklia:)

Klatrestativet på baksiden

Husken, sandkassen og hele området på baksiden.

Kjempefin barnehage, dette lover godt :O)

1 kommentar:

  1. For en søt gutt! Og så kjekt at alt har gått så bra.. Jeg har en som begynte i mai, og gråt den første måneden hver morgen! og det var lite kjekt, men nå er det heldigvis bare smil her å:) De stor koser jo seg der:)

    kLEM

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)