lørdag 5. september 2009

Dagen idag = Familiefest

Er visst litt 'segröv' her som min svorske venninne sier ;) og jeg digger det ordet!!!!! Er ikke alltid like flink med bloggingen, men hun sparker meg stadig i rompa  - så nå kommer det e n d e l i g et innlegg! 

Idag skal vi til mine foreldre på familiefest! Gleder meg veldig. Vi skal bl.a feire mine foreldres 35 års bryllupsdag! Synes det står respekt av det, 35 år!!! Herlig :) 

I tillegg er min søster ferdig utdannet lærer!! Og det må feires! Er veldig stolt av henne!! 

Jeg gleder meg til å pynte lille nydelige gutten min! Han ska få på seg dressbukse, skjorte og slips! Bilder kommer selvfølgelig! 

Jeg skal ha på kjole, usikker på om det blir lang eller kort....Bilder kommer. Foreløpig ser jeg slik ut: 


Satser på å se litt freshere ut om noen timer! 

2 kommentarer:

  1. Yeah ! Endelig litt oppdatering ;)
    Du må skrive hver dag fremover nå vettu... siden vi ikke treffes !
    hihi

    Ser fresh ut før du har freshet deg opp du da snuppa!

    Håper dere får en koselig kveld ;)
    Snakkez !

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det :-) hihi
    Ja nå skal jeg bli flinkere!! Lover det ;)

    Gleder meg til i kveld nå!!!
    Snakkes snart vennen!!

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)