tirsdag 6. desember 2011

Singapore Half Marathon

Søndag 4. desember var den 'store' dagen
som jeg har trent for siden august..
Jeg hater å løpe - så å melde seg på halvmaraton i Singapore er kanskje ikke det smarteste da..
Men en dæsj viljestyrke - og åpen for utfordringer så ble det nå sånn!

Ine og jeg har trent for dette sammen, i tillegg til Christian - men han var fullstendig gal og tok helmaraton -
siden det var fullt på halvmaraton!!!!

Jeg stod opp kl. 4 - spiste en stor og god frokost.
Fikk på meg tøy, pulsklokke og camelback.
Klar til dyst.


Møtte Ine ved startstreken på Sentosa -
masse masse mennesker og god stemning!
Startskuddet gikk, vi smilte og hadde det ganske ålreit - løpet var i gang!


10 km gikk lekende lett - ingen problem med smerte eller pust.
Etter 10 km ble det i grunn bare vondere og vondere, og varmere og varmere.
Fra hofta og ned satt smerten jevnt over.
Gradestokken viste rundt 33 +



En del drikkestasjoner underveis, men på langt nær nok.
Heldigvis hadde vi camelback - den var tom da vi kom i mål!
For ja - vi kom i mål!
Det var ubeskrivelig deilig å krysse mållinjen, med hendene høyt hevet!


Tiden ble 3.01.15
Akkurat tiden driter jeg litt i - jeg fullførte min første halvmaraton.
21 km - asfalt - 33+



Jeg er utrolig fornøyd, stolt og glad!
Medaljen skinner om kapp med meg!


Takk for turen Ine! Vi er gode!!
Og jeg bøyer meg i støvet for Christian, som fullførte helmaraton med stil!!
Gratulerer til oss alle 3!! :)

3 kommentarer:

  1. Du er helt råB-)

    SvarSlett
  2. Hei så artig at det var flere fra Norge på halvmaraton i Singapore. Reiste ditt med mannen min som fulførte maraton mens jeg også var på startstrekken i Santosa. Jo, 33grader var det og det verste varmen jeg har løpt i! Men stemningen var helt topp. Klarte også dette men litt tregere enn deg. Kom på mål 3timer og 17 minutter.
    3.01 var kjempe bra for din første halvmaraton..Gratulere...
    Du burde prøv halvmaraton i Amsterdam, der er det litt cooooooolere!! Om jeg klarte den i fjor med et tid på 2.12 tenk hva du kunne klare.
    Synes at du var virkelig flink og Singapore er verdens flotteste sted.

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)