søndag 27. november 2011

Slapp lørdag og husmorsøndag :)

Igår brukte vi dagen til litt bading før regnet plutselig kom ;)

Deilig og varmt var det!









Videre dro vi på kamp - det ble tap med 8 poeng og en litt hoven og litt blå nese på meg.
Sånt skjer....no pain no gain ;)

Idag har vært en meget produktiv dag innen husmoremnet...
Oppvask, klesvask, husvask...
Har fått vasket hele leiligheten bortsett fra rommet til Ludvig -
der må vi rydde leker først så vi kommer ned til gulvet ;) hehe.
Men deilig at det er rent og ryddig!

Tok en pause midt på dagen hvor vi tok turen til den store lekeplassen.





Lite folk og veldig veldig varmt, men vi koste oss!
Avsluttet med en is eller 3 på McD.




Vel hjemme ble det middag og mer rydd/vask.
Vi var på leting etter dyrebutikk idag - men uten hell.
Fiskene har flyttet over i en salatbolle - 2 er døde, og det går på siste krampetrekninger for flere av de.
Vi mater de nå allikevel så får vi se.



1. søndag i advent idag...jeg har ikke noe skikkelig adventsstake så får se om jeg finner en fin på IKEA.
Har tatt fram bukkene og hengt opp kalenderen til Ludvig.
Ellers er stua full av stearinlys så kos er det uansett.
Clementiner i butikken - de minste jeg noen gang har sett gjør jo at det blir litt julestemningen..
Den lukten gjør jo sitt :)

Mmmm jeg gleder meg til jul!
Ønsker alle en fin 1. søndag i advent, med julegranstenning her og der:)

1 kommentar:

  1. Skikkelig fine bilder denne gangen Kirsten :)
    Fine bilder av en fiiin Ludvig ! <3

    Bruk fire kubbelys i det runde fatet ditt - bytt ut steinene med en diskret lysslynge evnt kongler om de har på ikea eller på den papir/scrappebutikken vi var innom på Raffles city ;) (eller noe fejk granbar)

    :)) lykke til

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)