mandag 21. november 2011

Long time..

Lenge siden siste innlegg herfra -
skal prøve å bli flinkere :)

De siste ukene har vi utforsket stranda her i Singapore -
og det er jo utrolig at det tok nesten halvannet år før vi gjorde det.
Der var det jo nydelig!
Utrolig deilig å ha det 20 min unna hjemme!

East Coast Beach




Ludvig koser seg veldig der!
I kveld reiste Kathrine herfra - hun har vært her 1 uke og vi har virkelig kost oss!
Igår var vi på stranda - i nydelig vær helt til regnet kom!
Bading, god mat, lek og kos!
Herlig søndag!

Ellers går det i løping og basket på meg -
under 2 uker til halvmaraton.
Har vært gjennom generalprøven - det gikk sånn helt ok.
Det gjorde fryktelig vondt de siste 8 km, men jeg kom meg i mål!



Jula nærmer seg med stormskritt!
Blir ikke mye jul her i huset, men litt skal vi få til.
Juleverksted med kollegaer står på programmet - og ellers litt småtteri.

3 uker og 4 dager til vi skal hjem!
Gleder oss til det :)

4 kommentarer:

  1. Hei. Nå var det jammen godt å få nytt fra deg. Flotte bilder! Gleder oss til å oppleve det selv og - i april. Klem fra mor.

    SvarSlett
  2. Fantastiske bilder, Kirsten!! :-) klem, Kari

    SvarSlett
  3. Fine bilder! Koos! Gleder meg til jul!:-)

    SvarSlett
  4. Det var så fint å være på besøk hos dere xxx
    Herlig hvis du orker blogge litt innimellom, det er så fint å følge med litt her fra langt borte ... ;) ! Stor klem

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)