lørdag 26. november 2011

Shopping and ice cream

Vi dro til byen igår ettermiddag klare for shopping.
Jeg hadde tatt med vogna - for shopping og små gutter er ikke alltid like god match.
Det tok ikke lang tid før Ludvig slokna og sov som en stein!

Shopping with mom is exhausting

Tired boy..
Jeg hadde tenkt å ta bilder av julepyntede Orchard etter at mørket hadde kommet,
men vi ble aldri så lenge.

Vi kom oss en tur på Häagen-Dazs for litt deilig iskrem!
Der var pyntet til jul - og Ludvig veldig fornøyd!

Ice cream :)
Ikke kom vi oss til en dyrebutikk heller, men heldigvis fikk vi låne litt mat av gode naboer så fiskene fikk middag.
Vi byttet vann og ga de mat.
Ludvig synes det er veldig spennende med disse fiskene -
og jeg er redd jeg må gi etter og kjøpe en fiskebolle og stæsj..

Fredag kveld ble det chicken nuggets på Ludvig og laks m/ris og grønnsaker på hu mor!
Mens jeg lagde middag fikk jeg ryddet, tørket støv og støvsugd litt.
Så skikkelig husmorsfredag!

Middagen smakte deilig, så fornøyd med egen innsats.

Salmon and white wine - lovely Friday
Lørdagen er her allerede og vi skal nyte noen timer ved bassenget før det er kamp på meg.
Så blir det vel muligens en tur til dyrebutikken da...hehe.
God lørdag til dere alle!



Ludvig fell asleep as soon as we reached Orchard Road.
Shopping and small boys aren't always a good match.
I was supposed to take picture of the christmas decorations in orchard road by night,
but we never stayed that long.
But we did have ice cream at  Häagen-Dazs, 
where there was delicious ice cream and a christmas tree :)

After we got home there was dinner time, cleaning and feeding the fish
after getting food from our neighbors. I am afraid I have to buy an aquarium today...
Ludvig is very excited about these fish..

Today we will hang out by the pool before I have a basketball game.
Wish you all a beautiful Saturday!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)