fredag 26. juni 2009

En kilde til inspirasjon

En veldig god kollega av meg, og venninne fant ut rundt juletider i 2007 at noe måtte gjøres. Hun endret kosthold og startet med trening. Ting skjedde sakte men sikkert. Jeg gikk ut i permisjon og da jeg kom tilbake i juni 2009 (hadde sett henne et par ganger i løpet av permen da) så kjente jeg henne knapt nok igjen!!
Hun har altså gått ned ca 35 kg!!!!!!! I tillegg har hun klippet seg kort. Så dette er en skikkelig forvandling!
Monica: Du er blitt skikkelig fin!!! :) Jeg er mektig imponert!!!!! Bøyer meg i støvet:O)

Her ser dere hva jeg snakker om :


Juni 2007 Desember 2007

Sim sala bim:


Juni 2009

2 kommentarer:

  1. Wowh,,det må jeg si..Flott dame både før og etter..Skulle ønske jeg klarte det samme. *drømmer*

    SvarSlett
  2. oi oi ... Så utrolig bra gjort !
    Sakte men sikkert er en lur løsning! :))
    Søt jente - kul på håret ... NÅ fikk jeg lyst til å klippe meg gitt ;)

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)