onsdag 10. juni 2009

Kalimera! Yamas!

I mai dro vi hele familien til Kreta. Nærmere bestemt Chaniakysten, Platanias, Menia Beach. 2 uker i sol og varme - fantastisk deilig! Ludvig koste seg veldig. Badet masse, spiste godt, sov godt og koste seg med Benjamin. Det ble tatt drøssevis av bilder, kan ikke legge ut alt, men her er et lite utvalg :)

Koser meg med go'guttene ved bassenget

Gutta leker på stranden:)

Hei sveis ;-)

Robert og jeg spiser ute, alene :-)

Grand Prix - Heia Norge:)

Balos, den blå lagune - 32 grader i vannet

Gutta mine <3>
Ludvig som smaker på slush

Hele lille familien på gresk aften

Godgutten vår, som alltid er blid :) (nesten)
På seightseeing på Kreta
Utforsker balkongen

Ludvig og jeg på restaurant første dagen

Sliten gutt på flyet ned:) Gikk som en drøm!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)