fredag 12. juni 2009

UTFORDRING

Jeg har fått en utfordring av Kathrine :)

♥ Hva er du opptatt av for tiden?
- For tiden er jeg opptatt av jobb, Ludvig og trening ;)
♥ Hva har du på deg i dag?
- Lyseblå bukse, rosa singlet, hvit cardigan og blå/hvite ballerinasko
♥ Hva skal du spise til middag?
- Det vet jeg ikke - må vel høre med Robert da ;)
♥ Hva vil du gjerne lære deg?
- Scrapping
♥ Hva hører du på akkurat nå?
- Radio 1 - Akkurat nå fredagssangen, Jump med Van Halen
♥ Hvordan er ditt favorittvær?
- Soooool og varmt :)
♥ Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå?
- Å oppdra Ludvig
♥ Hva syns du om den personen som tagget deg?
- My best friend!! Fantastisk jente som jeg er veldig veldig glad i <3
♥ Hvis du kunne fått et hus, ferdig innredet, hvor som helst i verden - hvor skulle det vært?
- Kanskje ved den franske riviera, eller i København.
♥ Hva ville du gjerne hatt akkurat nå?
- En iskald Coca, eller en digg latte...
♥ Hva vil du gjerne bli kvitt?
- Litt klær..
♥ Hvis du kunne dratt hvor som helst i verden den neste timen, hvor ville du dratt?
- Thailand
♥ Hvilket språk vil du lære?
- Spansk
♥ Hva ser du etter i en venn?
- Ærlighet, omtanke, humør.
♥ Hvem vil du gjerne møte?
- Jeg kunne tenkt meg å møte Madonna
♥ Hva slags musikk liker du?
- Litt forskjellig egentlig
♥ Hva er favorittplagget i klesskapet ditt?
- Joggebuksa er jo en vinner
♥ Hva er drømmejobben?
- Å drive en butikk med barneklær og utstyr, sammen med Kathrine :)
♥ Har du noen favorittmodeller?
- Nei det har jeg ikke
♥ Hvis du hadde hatt 1000 kroner nå, hva ville du brukt det på?
- Da ville jeg kanskje kjøpt noe til Ludvig
♥ Beskriv stilen din?
- Klassisk er vel rette beskrivelsen
♥ Hva var det siste motebladet du leste?
- Bonytt
♥ Den siste cd-en du kjøpte?
- Tja, det er ca 100 år siden....Husker ikke.
♥ Hva hørte du på da du ble tagget?
- Radio 1 - husker ikke sangen
♥ Hva vil du akkurat nå?
- Hjem til gutta mine

1 kommentar:

  1. :)) nice - du tok utfordringen...! Husk å sende den videre da ;)
    Da skal jeg også ta den ...
    Likte forresten drømmejobben din ;) er jo ikke noe umulig drøm da egentlig ;)

    <3 sees snart!

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)