mandag 16. mai 2011

Helgekos i Grandeur 8

 Nok en helg unnagjort i Singapore og vi har storkost oss.
Bading og lek i bassenget - for store og små!
Jeg har fått jobbet litt heldigvis - også har vi fått shoppa en hel del :)


Lørdag dro vi til byen alle 3, shoppet litt klær og spiste lunsj og is:)
Det startet 'bra' da vi ventet på grønn mann for å krysse veien - en stor buss kom og S P L A S H!
En forholdsvis stor vanndam rett foran Ludvig - og han var klissvåt fra topp til tå!
Han tok det med et smil ;) Heldigvis tørker vi fort her i varmen!

Robert dro på kamp, mens Ludvig og jeg gikk videre på shopping.
Sko til han, klesshopping og kjoleprøving på meg!
Ludvig var flink - satt i prøverommet med iPad'en. Gull!!


Vi avsluttet shoppingrunden med en hårklipp...Ikke like populært, men vi fikk nå klippet noen hårtuster :)


Søndag var det også bassenglek og svømming.
Ludvig tok da svømmeknappen - svømte 25 meter! Helt utrolig :)
Vi er jo selvfølgelig veldig stolte!!
Video kommer etterhvert:)
Inntil videre blir det noen dykkebilder!

Dykking etter penger i bassenget..



'Jeg klarte det'
Bytur på ettermiddagen, kjolekjøp ++
Premie til Ludvig på Toys r Us fordi han var så flink til å svømme :)
Middag på Fridays - deilig!
Fornøyd gutt med premie og god mat!!


Premie til flink gutt!
Finfin helg igjen - neste helg topper det seg med flytur hjem til Norge!
Blir så fint å komme hjem en tur nå!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)