fredag 20. mai 2011

Nesten 1 år...

...har gått
siden vi dro fra Norge.
En tøff dag - spesielt for meg.
Det var tungt å si hadet til mor og far på flyplassen - og kanskje spesielt tungt å se de ta farvel med Ludvig.

MEN
Imorgen skal vi jammen sette oss på flyet til Norge!
Endelig!
Det blir godt å komme hjem, få møte og tilbringe tid sammen med familie og venner!!
Samtidig har vi hatt et fantastisk år!
Jobbmessig for meg meget lærerrikt, samtidig som det har vært tøffe tak!
Ludvig har hatt en enorm utvikling - noe alle der hjemme nok vil merke når vi kommer hjem!
Robert trives godt med husfar-rollen og er utrolig flink til å fikse og ordne - og VÆRE DER når jeg spesielt trenger det! Godt å ha gode gutter rundt seg :)

Jeg kan ikke oppsummere vårt første år i Singapore i ett innlegg -
men jeg kan si såpass at vi har ikke angret en dag på at vi tok denne muligheten!
Samtidig setter vi utrolig pris på all besøket vi har hatt!!!
Vi føler oss veldig heldige og spesielle - noe flere har bemerket;
Dere har jo mange venner som vil komme på besøk!!
Tusen takk!

Også har vi jo flere som er ivrige på skype og andre nettsteder!
Vi setter utrolig pris på at dere bruker tid på å opprettholde kontakten - det er så verdifullt - spesielt for Ludvig!

Gleder oss masse til å se dere alle der hjemme igjen!!


4 kommentarer:

  1. Hvor utrolig vi gleder oss til dere kommer hjem og at vi kan TA på hverandre og gi hverandre en GOD klem. Det er så lenge siden!!!!!! Klem fra mor og far

    SvarSlett
  2. Så godt for familien din å få dere hjem litt. Kos deg så utrolig mye. Klem fra Irene

    SvarSlett
  3. Rørende godt skrevet, Kirsten..:-)...mvh Kai

    SvarSlett
  4. Takk for det :)
    Det jeg ikke skrev noe om, som også er en grunn til at vi har hatt et fantastisk år, er nye bekjentskaper som har utviklet seg til å bli et ordentlig godt vennskap! :)
    Gode venner er godt å ha, uansett hvor!

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)