tirsdag 10. mai 2011

Litt bloggtørke...

De siste ukene har vært veldig hektiske for denne familien.
I hovedsak har det vært hektisk på jobb for meg - noe som i grunn resulterte i en tur til Batam for halvannen uke siden. Helt på impuls dro vi sammen med Birgit, Kai og Mats.
Tok båten fredag kveld og hjem mandag kveld. 50 min med båt fra Singapore er jo ikke så ille!
Batam ligger i Indonesia og er ganske fattig. Vi bodde på et veldig fint hotell, men det er ikke så mye mer enn det. Akkurat det gjorde ingenting. Det var deilig å bare slappe av ved bassenget, sove lenge, spise god mat, få massasje, shoppe litt i polo-butikken osv.

Koser oss ved bassenget!
Hvile er viktig - også i helgen!

Utsikten fra solsengen - ikke så verst!

Lunchtime!

Ikke en lørdagskveld uten litt dansing!
Forrige helg dro vi ut og spiste i Holland Village på fredag kveld - og etter en fantastisk deilig mexicansk middag dro de store gutta ut en tur, mens Birgit og jeg tok med de små gutta hjem i seng.
Da dro vi alle til deres hotell og sov der.
Lørdag brukte vi dagen ved bassenget ved hotellet før vi tok turen på shopping.
Birgit og jeg gikk videre ut og spiste middag (deilig tapas). Etter middag tok vi sykkeldrosje til Clarke Quay.
En fantastisk opplevelse - en gammel mann som syklet oss i ca 15 min. Og ikke nok med det - han hadde til og med musikk installert på sykkelen. Så der satt vi i sykkeltaxi med Elvis Presleys 'Love me Tender'.
Priceless!

Foto: Kai

Just like daddy!
Søndag var en helt utrolig nydelig dag! Ingen skyer og veldig varmt!
Bassenget ble flittig brukt den dagen - men til og med vannet i bassenget ble så varmt at det nesten ble ubehagelig. Etter mange timer i sola - pakket vi oss sammen og dro hjem.
En svært rolig søndag ettermiddag og kveld - Ludvig var veldig sliten og det var også jeg.

Tydeligvis brygget jeg på noe, for på mandag våknet jeg opp med feber og var pottetett!
En liten tur på jobb prøvde jeg meg på, men måtte innse at jeg heller skulle vært i sengen.
Der har jeg tilbrakt de siste 2 dagene...feber, hoste, slapp og tett.
Idag tok jeg turen til legen, og der går man sjelden tomhendt hjem - jeg fikk en bærepose med diverse piller, og hostesaft. Så nå skal jeg nok bli fort frisk!

Smittefarlig i Singapore = Munnbind!
Til helgen blir det avslapping, sol og bad - og shopping! Mere shopping! Må jo passe på at kofferten er full når vi reiser hjem ;)
Det nærmer seg hjemreise - vi gleder oss stort! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)