fredag 19. august 2011

Bonus-tur til Norge

I forbindelse med jobb fikk jeg meg en svipptur til Norge.
Alle turer til Norge er en bonus :)
Det hadde selvfølgelig vært fint å ha med Ludvig og Robert, men denne gangen ble det bare meg.

I tillegg til jobbing fikk jeg masse tid med familie og venner!
Utrolig godt å ta med seg!

Jeg fikk masse tid med Vincent - godgutten!
Kommer hjem fra barnehagen og roper: 'Tante Kirsten!!! - har du gave?'
:)
Kathrine og jeg fikk løst en hel del verdensproblemer - det var også veldig kos!

En svipptur til Elverum rakk jeg også, sammen med mor og far.
Bursdagsfeiring for Anders med grill og kos!

Anders - snart 10 år!

Fine mor og datter!
Jeg fikk også en kveld med god mat og hygge med Sølvi og Torgeir!
Som alltid veldig koselig! Nyyydelig mat! Og nyyyyydelig sjokolade så klart!

Mor og far var de beste verter som alltid!
De ville også kjøpe en gave til oss - noe som kunne pynte opp stua vår i Singapore.
Vi dro ut og fant det fineste fatet - fra Steninge.
Det skal få sin plass oppe på kommoden.


Steninge fat

Tusen tusen takk, mor og far!

Siste kvelden kom Liban, Andreas og PK.
Da ble det torskemiddag, vin og god prat!
Robert var savnet, men han håper å se noen av kompisene i Singapore - snart..:)

Liban har fått den fineste koppen ;)

Jeg og gutta :)
Turen tilbake gikk fint - litt lite søvn men ellers bra!
Det var utrolig godt å se gutta igjen!
Vi koste oss med bading og god mat.
Nå er vi klare for helg her i Singapore - den blir vel bestående av bading, basket, en tur ut og avslapping!

Det var veldig koselig å se alle igjen!!
Jeg rakk ikke å møte alle denne gangen dessverre, men jeg kommer sterkere tilbake når vi er tilbake på juleferie om under 4 mnd.
(da har jeg sikkert mye bedre tid...hehe)

1 kommentar:

  1. Hei.Det er god symbolikk i fatet - "trekkfugler! er jo det dere er for tiden. Vi gleder oss til "trekkfuglene" kommer hjem for godt!!!! Godt å ha deg hjemme en liten tur og vi savnet gutta dine. Gleder oss til neste gang selvom mørket har inntatt oss da. Gla` i dere.
    Klem fra mor og far

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)