søndag 7. august 2011

Ny maraton-helg i Singapore

Denne uken hadde vi første uke med barnevakt.
Vi har nå en fast avtale med Ms. Lora som går på både ukedager og helger:) På tirsdag var vi ute og spiste mexikansk med Lotte og Jonas, på dempsey hill. veldig koselig!!
Torsdag var Robert på trening mens jeg var på shopping med Lotte og Jonas. Vi avsluttet kvelden hjemme hos oss med pizza og champagne. Nok en kjempekoselig kveld!!

Turtelduer #1

Turtelduer #2

 
Ludvig koser seg hjemme med Ms. Lora, det er godt å vite! Vi får jo høre litt mer om hvordan det går i bhg og det er også veldig fint for oss:) Hun kan fortelle at engelsken hans kommer seg veldig! Etter at det har kommet 2 norske barn til i bhg blir han nå brukt som 'tolk' for at barna og lærerne skal forstå hverandre:)
Hun fortalte også at hun hadde sagt til Ludvig igår: 'I will come to your house tomorrow evening' hvor Ludvig hadde svart: 'ok, I will not be there'.. Hehe.

Fredag etter jobb dro jeg til frisøren på impuls. Det ble en klipp og tilbake på søndag for striper. Vel hjemme hadde vi en rolig familiekveld med god mat, skype, rydding av klær og fiksing av blogg :)

Lørdag gikk ganske i ett..vi startet med å gå opp mot senteret der jeg fikk fikset neglene mine. Så hastet vi av gårde til min kamp - litt sent ute men jeg rakk det.
Vi ledet hele kampen...i sluttsekundene tok de innpå og det stod uavgjort - så setter de en 3'er i siste sekund og vinner med 3 :-( utrolig surt!!

1, 2, 3 ...

Hoppsasa

Fine gutten vår!

Kjekke mannen min!

Grillmester'n Anders
Men vi hadde ikke tid til å tenke så mye på det. Vi skulle jo videre. Turen gikk da til Hege ann, Anders og barna. Der ble det bading og grilling. De nye naboene våre kom også :)
Ungene badet og koste seg. Stupebrettet var meget populært! Etter bading fikk vi servert nydelig grillmat! Veldig koselig ettermiddag!

Ludvig og Jonathan leker

Vi koser oss på grillfest

Militærstup?


Mats gjør sprell fra stupebrettet
Vi tok med oss en særdeles sliten og fornøyd
gutt hjem. Der ventet Ms. Lora! Vi skiftet og gjorde oss klare for en liten tur ut. Ludvig var helt ferdig, då han stupte i seng før vi kom oss ut døra.
Highlander, gode venner, god musikk og gode drinker. En meget bra kveld!!

Strawberry Daiquiri
Søndag våknet vi til skikkelig shoppingvær! Grått, regn og torden. Fin dag for vivo city!
Vi kom oss ut på formiddagen og fikk brukt et par timer der. Noen gaver ble kjøpt inn og litt klær til oss selv. Ordentlig koselig familieshopping. På vei hjem hoppet jeg av hos frisøren - her jeg sitter i skrivende stund og striper håret!

I kveld blir det pakking av koffert og kvalitetstid med gutta! Jeg reiser jo til Norge allerede imorgen :-)
Vi har hatt nok en fin og innholdsrik helg her i Singapore!
God søndag ønskes dere alle!!

1 kommentar:

  1. Aw. Fine bilder! Utrolig kult design.. Og den nye headeren! Fint..

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)