onsdag 28. april 2010

Første dag på jobb i Singapore

Idag har jeg hatt min første dag på jobb her i Singapore, og det er litt annerledes enn hva man er vant med hjemme. Men dagen gikk unna i rekordfart - og det ser ut til at det kan bli utfordrende og spennende arbeidsdager framover! Den største utfordringen er nok språket...ikke alltid like lett å forstå de lokale som snakker engelsk med en touch av kinesisk eller indisk ;)

Vel, etter jobben dro Eirik (kollega) og jeg til byen. Vi endte faktisk opp med å spise på McDonalds. Da følte vi oss helt hjemme - så lenge vi ikke så oss rundt. Jeg fikk også handlet mat og drikke. Lunsjfacilitetene på jobben er ikke spesielt gode....dvs de finnes ikke. Så her må det smøres matpakke!!
Mor, hvor er du??? ;o)
Litt sliten etter lite søvn i natt...derfor var det deilig med en
rolig kveld på hotellet.
Eirik har vært en liten tur innom, jeg har pratet med Robert på Skype, ligget på senga og spist smågodt - ja rett og slett koser meg!
Har tatt noen bilder av hotellrommet mitt,
eller suiten om du vil ;o)

Soverommet:
Stuen:
Badene tok jeg ikke med (merk flertall)...
Men de er lekre de og!

Vel, nå er det straks på tide med et kveldsbad -
første badet mitt i SINGAPORE!
Er vel kanskje på tide...Men med så mye air condition som det er her
så merker man ikke trangen til
å bade før man går ut :)

Håper alle har en fin dag der hjemme, og at dere får en fin ettermiddag og kveld!
Her er det snart natta!!

Igår fikk jeg dette blinkskuddet:

Singapore sling, peanøtter, Raffles
Love it!!!

3 kommentarer:

  1. Det ser ut som du koser deg-det er bra!!! Lykke til videre i den nye jobben, med de utfordringer det bringer!!!!

    Klem fra storesøster som er VELDIG stolt av deg('',)

    SvarSlett
  2. Hmm..jeg burde egentlig bruke resten av permisjonen min sammen med deg i Singapore! Håper du nyter det bittelitt innimellom savn og travle dager!

    Klem fra Linda og et stort vått nuss fra Liam:-)

    SvarSlett
  3. Tusen takk :)
    Jeg koser meg - prøver å nyte så godt jeg kan ;)

    Linda: JAAA kom kom kom!! Med Liam :O) hihi
    Klem til dere alle, og et kjempeslengkyss til Liam ;)

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)