fredag 30. april 2010

Singapore by night

Første helg i Singapore er i gang, og jeg kan kanskje få se litt mer enn hotellet og jobben ;) Vi dro ut til Boat Quay, langs elven i Singapore. Der spiste vi på et sted med masse forskjellig sjømat. Det endte med litt av hvert, men hovedretten ble Chilli krabbe. Det var utrolig godt..
Før vi fikk den tilberedt kom servitøren med en levende krabbe - noe spesielt ;)


Jeg fikk tatt et knippe bilder av Singapore by night idag. Mange spektakulære bygninger her - veldig moro å ta bilder!!


Utsikt over elven fra der vi spiste.

Her er vi i gang med måltidet, og vi fikk kun pinner å spise med. Det tok sin tid, men jeg ble mett - har nok aldri spist sååå sakte før ;)


Her er servitøren med kjempekrabben. Burde egentlig filmet den før den "sprellet" (i den grad en krabbe spreller...) med klørne bak... Veldig veldig spesielt.



Her er jeg i Boat Quay :)
Nyter varme, prøver, idag har det vært veldig veldig varmt!! Men det er godt også da ;) Så håper det blir litt sol imorgen så jeg kan få litt sol på kroppen!

Skulle ønske gutta mine var her da - blir vel litt ekstra savn når helgen er her....Men om 2 uker er jeg på vei hjem igjen :)
Håper alle får en fin kveld der hjemme, alle naboene er på fest og jeg skulle ønske jeg var der sammen med de! Håper alle koser seg!
Nå må jeg få meg litt søvn :)

1 kommentar:

  1. Så herlig det ser ut Kirsten - gleder meg til å oppleve Singa by night med deg ! ;) også så fin du er i den kjolen da... hihi

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)