lørdag 1. mai 2010

Soooooool i Singapore


Endelig kunne jeg sove lenge!!! 5 timers søvn om natta er litt snaut kjenner jeg... Men idag sov jeg til jeg våknet, og da sov jeg over frokost og alt!! Men det var fantastisk deilig! :)
Sola skinner idag, og det er jeg veldig glad for. Endelig kan jeg få litt glede av sola også, ikke bare varmen ;) Så ut til bassenget, ganske sent så regnet ikke med å finne solseng da. MEN joda! Ledig solseng rett ved bassengkanten!! Fantastisk!!
Jeg har vel brukt en halv kagge med solkrem....sola er STERK!! Så her må man virkelig passe seg. Blir ikke lenge jeg tør å ligge i solen av gangen - vil ikke ta noen sjanser!

Så da er planen å se litt i butikker, spise lunsj, milkshake på McD også blir det vel litt bading før middag i byen :)

Håper alle der hjemme får en fin lørdag!!

4 kommentarer:

  1. d morsomme e jo at sjøl om vi nordmenn føle oss skumma-melk-bleik der nede, så syns jo singaporianeran at vi e VAKKER i all vårres bleikhet:)

    Stine

    SvarSlett
  2. Prøve igjen:

    D morsomme e jo at sjøl om vi nordmenn føle oss skumma-melk-bleik der nede, så syns jo singaporianeran at vi e VAKKER i all vår bleikhet:)

    Stine

    SvarSlett
  3. Høres herrlig ut snuppa!

    Klem Nina

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)