søndag 2. mai 2010

*Savn*

Nå er det 1 uke siden snart, at jeg dro hjemmefra. 1 uke er jo ikke lenge vil mange si, men jeg føler det som en evighet siden jeg dro. I snart 2 år har vi vært en liten familie på 3, tett på hverandre og lite fra hverandre. Det er sunt å savne, å kjenne på hvor heldige man er som har noen så kjær!!


Det går ikke 1 dag uten at jeg tenker på de hjemme. Familie og venner. Og det er veldig deilig, men samtidig blir jeg også tidvis trist. For jeg skulle så ønske at jeg var hjemme sammen med mine.
Samtidig så ville jeg ikke byttet bort denne opplevelsen og erfaringen - det hører med.
Heldigvis vet jeg at denne sjarmøren sammen med pappaen sin venter på meg hjemme, og jeg teller ned dager til jeg møter de på flyplassen! Det skal bli godt!
Inntil da skal jeg prøve å gjøre en god jobb, suge til meg alt jeg kan av lærdom! Også skal jeg nyte litt varme, shopping, god mat og ellers det Singapore kan by på!

*LOVE*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)