fredag 14. mai 2010

Avreiseklar

Endelig er dagen her -
jeg skal hjem :)))
Idag har jeg fått jobbet det jeg skulle og fått kjøpt en bursdagsgave i siste liten ;)
Etter å ha gjort det jeg måtte gjøre hadde jeg litt
tid til avslapping ved bassenget.
DEILIG!!
Idag er det helg overskyet (100% skydekke), men å ligge ute på solsengen var helt greit allikevel. Varmt og godt - og bassenget var bittelitt avkjølende,
men bare bitte litt ;)
Nå er kofferten pakket og klar -
veeeeldig tung...
Jeg er klar for å ta på meg ny kjole og gå i bryllupslunsj!
Håper dere der hjemme får en strålende dag -
imorgen er jeg på plass!!
Gleder meg masse til å se dere!!
*hopper av glede*

2 kommentarer:

  1. God tur snupsi:)

    Stine

    SvarSlett
  2. Kos deg masse i Lunsj og nyt den lyxige reisen hjem ;)
    Skjønner at du er glad ! ;) Du har vært så flink !!

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)