onsdag 12. mai 2010

Goodwood Park Hotel


Mitt "hjem" de siste 15 dagene har vært GOODWOOD PARK HOTEL
Et fancy og flott hotell
midt i byen - storbyen Singapore!
Dette bildet har sjefen min tatt - og jeg måtte ta det med her.
Dette er dog ikke inngangen til selve hotellet, selvom jeg godt kunne like å gå på rød
løper hver dag ;)

Fra hotellet er det kort vei (litt for kort kanskje...) til et
SHOPPINGELDORADO
av dimensjoner.
Vi snakker GUCCI, LOUIS VUITTON, ARMANI osv osv
Det finnes også butikker for meg her i
Orchard Road ;)

Liker meg her!!

2 kommentarer:

  1. gleder meg til å shoppe der med deg!!
    har skrevet om dere på min blogg nå :)

    http://zoomienglimt.blogspot.com/2010/05/guttaboys.html

    SvarSlett
  2. hihi ja det tror jeg på ;) Blir bra!

    Så bloggen din da jeg våknet idag.... *snufs* :O)
    Tusen takk! ;)

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)