lørdag 1. mai 2010

Sushi og shopping


Da har jeg opplevd litt av Singapore-shopping-life!
Jøye meg sier jeg bare, det var overveldende!
Det ene shoppingsenteret større
enn det andre!
Og enormt med mennesker, men det er det jo overalt her ;)
Jeg gleder meg til masse mer shopping -
heldigvis er butikkene oppe på søndager også ;)
Lunsj idag ble SUSHI i sola!
Fersk sushi kjøpte vi i matbutikken -
de hadde et helt utrolig utvalg, og det så fantastisk delikat ut!
Der kan du sette sammen ditt eget lille sushi-måltid, eller kjøpe et ferdig sammensatt måltid!
Lovely!

4 kommentarer:

  1. Det høres helt fantastisk ut Kirsten! Nyt livet :-) stoooor klem fra sølvi

    SvarSlett
  2. mmm... sushi ;)
    og ikke noe som en lunch i det fri !

    :) bra du koser deg !

    SvarSlett
  3. Du må nyte livet!! Høres helt herrlig ut å bare ta hensyn til seg selv og kose seg i luksuslivet. Enjoy!! <3

    Klem fra Monica

    SvarSlett
  4. Tusen takk jenter!
    Ja prøver å nyte livet her nede - og synes jeg til tider er ganske flink :O)

    Håper alle dere har det bra hjemme! Savner dere!
    Klem :)

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)