lørdag 8. mai 2010

SUSHI

Idag har vært en roooooolig og avslappende dag her i Singapore! Det var absolutt nødvendig. Forrige uke ble lang og slitsom, kombinert med ekstremt lite nattesøvn så endte det med hallusinasjoner og hodepine ;)
Så idag har jeg sovet leeeenge! Det var deilig. Gikk ned til bassenget og lå der leeeeenge!! Varmt og godt! Det er veldig fint ved bassenget her, rolig område og fine omgivelser. Lite folk er det også, de fleste sitter jo inne for å kjøle seg ned....Men så har du oss nordmenn da, som går ut i sola hver gang muligheten byr seg!
F.eks i lunsjen på shipyarden....vi går ut og står i stekende varme og spiser. Da tror jeg 98 % av de som jobber der tenker: CRAZY NORWEGIAN!!! hehe.



Dette viser dagens lunsj - SUSHI
Nam nam nam!
Det smakte nydelig idag også!
Rakk å spise opp før det kom MØRKE MØRKE skyer over oss....
og lyn, torden og regn!
Det passet med en pause så det var helt ok!
Skjønner at det er sol og fint hjemme idag også -
det liker jeg å høre!!
Da vet jeg at dere koser dere og nyter helgen der dere er ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)