tirsdag 27. april 2010

Raffles

Første dag i Singapore er unnagjort, og det ble en rolig og koselig dag! Fikk sovet en del på dagen før jeg møtte gode kollegaer til middag. Vi spiste på et Thai-sted langs elven nede i byen. Veldig god mat, og veldig varmt!!! Deilig da ;o)

På elven gikk det elvebåter, og det så riktig så idyllisk ut!! Vi får vel testet det en dag også, men kan ikke gjøre alt på en kveld....det blir mange kvelder her etterhvert..
Etter middagen tok vi turen til det nokså kjente hotellet Raffles. Der drakk jeg Singapore Sling og spiste peanøtter - og skallet kastet vi på gulvet...



Nå har jeg fått pratet med alle i familien, og da er det på tide for meg å si god natt! Tidlig opp og lang dag på jobb antar jeg :)

3 kommentarer:

  1. Så hyggeig å se at du er vell fremme :) Ser ut som et fint sted å være! Kos deg masse!
    Klem fra Katherine

    SvarSlett
  2. Wow - du ser bra ut ! ;)
    Og den drinken så jo grei ut den også ! hihi

    SvarSlett
  3. Tusen takk :)
    Drinken matchet jo den fantastisk fine kjolen...hihi. :)

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)