lørdag 16. oktober 2010

Badeengel - del 4?

Vi har en badeglad gutt i hus
og har nok en gang laget en filmsnutt for å vise alle hjemme hvor flink han er :)
Nå stuper han, og dykker - svømmer med hodet under vann forholdsvis langt av gangen til å bare være 2 år!


Det har blitt lite blogging siste uka - ikke fordi det ikke har vært noe å blogge om -
heller tvert imot!
Vi har fortsatt besøk, og ha opplevd masse, men jeg har rett og slett ikke hatt tid og ro til å sette meg ned og blogge.. Men det kommer :)

Nå er vi så heldige å ha fått nytt besøk!! De overlapper hverandre med en dag! Veldig veldig koselig!
Jeg er happy!

Jeg kommer tilbake med mer senere, fra siste ukas opplevelser med masse fine bilder!
Ha en fin lørdag! 

1 kommentar:

  1. Så kult! Og heldiggriser som har sol og varme! Ha en fin helg!

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)