søndag 24. oktober 2010

Gutta på besøk

En lang periode med besøk er nå over - og det er rart og veldig stille. Vi har storkost oss, virkelig!! Det har blitt svært lite blogging de siste 2 ukene - og nå sitter jeg igjen med masse bilder jeg kunne tenkt meg å dele, men kan bli litt mye. Har laget en collage for å samle en brøkdel av bildene..



Da har roen senket seg i heimen, 3 glade gutter har reist hjem. Det ble veldig stille...Det var trist å si hadet - avreisedagen kom litt plutselig på.. Men vi var alle enige om at vi hadde hatt noen fine dager sammen her i Singapore.

For å oppsummere litt så har vi badet, shoppet, spilt tennis, vært ute og spist middag, vært på byen, vært på Marina Bay Sands Hotel, vært på foodcourt, vært på sentosa og underwater world. Selvom jeg har jobbet en del så føler jeg at jeg har fått en god dose med Kenneth, PK og Liban ;)

Gutta fant ut at de skulle ha 2 netter på Marina Bay Sands Hotel: http://www.marinabaysands.com/
På onsdag møttes vi alle for å spise middag på hotellet. Gutta spanderte på oss. Vi spiste buffet - og det var magisk! Utrolig god mat!! Og vi spiste masse! Jeg tror aldri jeg har vært så mett før i hele mitt liv. Etter middag kikket vi på rommet til gutta, utsikten og bassengområdet i 57. etg. Det var jo helt fantastisk.
Og vi ble jo da også fristet - vi tok inn på det samme hotellet dagen etter. Vi fikk rom i 49. etg. Jeg dro litt tidlig fra jobb - vi fant fram badetøyet og badet i 57. etg. Ludvig storkoste seg.
På kvelden satt vi på rommet vårt, spiste mat og så utover Singapore by night! Fantastisk!

På fredagen dro vi til Sentosa og underwater world. Så på mange fine og morsomme fisker og spiste frokost, før jeg tok taxi til jobb. Gutta gikk videre og kjørte bil og stegway. De koste seg!
På kvelden tok vi turen til byen, spiste på brasiliansk restaurant. Det var også veldig nydelig! Da hentet du det du ville av tilbehør også kom de rundt med store spyd med kjøtt, skar det du ville ha på tallerkenen din. Bra konsept! :)
Etter middag gikk turen til Raffles - det er jo et must! Singapore Sling smakte nok en gang. Liban og jeg inntok dansegulvet - herlig!

Lørdag ble rolig med bading og flyplassbesøk - nytt besøk var på vei! Lovely!

Søndag kom, stemningen var litt laber - forståelig nok. Ingen ville reise, og ingen ville at de skulle reise. Vi tok en tur på Hub'en, kikket litt og shoppet litt. Gutta kjøpte ny Liverpool-drakt til Ludvig - med LUDVIG 08 på ryggen! Den var så fin!! :)

Tusen takk alle 3 - for noen veldig fine dager sammen! Vi har kost oss alle sammen, spesielt Ludvig! Vi håper vi ser dere her nede snart igjen - det er gull verdt for oss å få besøk hjemmefra!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)