søndag 31. oktober 2010

Halloween

Idag er det Halloween - dagen for å sanke godteri :O)
Ludvig er ikke helt der, men vi har venner som har barn som er der.
Vi hadde kjøpt smågodt fra 7 eleven, og var klare for innrykk i kveld.
En som ikke var klar over hva som ventet han da det ringte på var Ludvig...
Han løp som vanlig for å lukke opp - og bare slapp døra da han kikket ut, kom løpende til meg med frykt i blikket...
Dette møtte han:


3 veldig søte barn - men litt skumle med de maskene - og jeg skjønner jo at Ludvig ble skremt..



En noe skremt gutt - vlle ikke se på barna som kom..
Men en pose med godis gjorde alt så meget bedre ;)

Dagen idag har vært rolig - jeg lå til kl 11 - noe jeg trengte. Det var deilig!
Så ble det noen timer ved bassenget, før vi tuslet opp til Ang Mo Kio og handlet godis til Halloween.
Der møtte vi også naboene og spiste middag.

Rolig kveld, med noen forberedelser til ny uke!
Ha en fortreffelig søndag - nå ligger vi 7 timer foran Norge...
Puh!

1 kommentar:

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)