lørdag 30. oktober 2010

Hektisk uke går mot slutten



Så søt når han sover
 Denne uka har vært usedvanlig hektisk... Jeg har forberedt 3 dagers review på jobben. Selve forberedelsene har tatt tid, og det har pågått 24/7 inni hodet mitt. Oppå det en 3 dagers review hvor man sitter fokusert og skjerpet 8-9 timer om dagen, ja da blir man litt sliten. Sene kvelder på jobben, lite tid hjemme - skal innrømme at helgen blir verdsatt litt ekstra!
Igår kveld var jeg ganske fjern og slækk. Sovnet med Ludvig på sofaen (jeg sovnet først..), og fikk etterhvert spist litt mat - før jeg sa hei til puta ikke altfor lenge etter det. Idag fikk jeg sove helt til 1030, sånn mer eller mindre :) Det var veldig veldig deilig, selvom jeg fortsatt føler meg overkjørt :P

Litt tid ved bassenget på formiddagen gjorde godt. Robert er ute en tur. Ludvig og jeg rakk akkurat inn før himmelen åpnet seg.. Nå sover han på sofaen, og jeg skal sette meg godt til rette, lage meg en kopp te, finne et blad og nyte ro og fred! Det kan til og med hende jeg lukker øynene litt også ;)

I kveld skal vi ingenting annet enn å spise noe god mat, slappe av og nyte kvelden på balkongen. Kanskje får vi besøk av noen naboer :)

Ønsker alle en strålende lørdag!

2 kommentarer:

  1. Det blir vel Deilig med helg:D Jeg skal ha Halloween party :D er det noen ordning i Singapore??

    SvarSlett
  2. Så gøy da Mathilde! Du må kose deg masse! Ta bilder da, så jeg får se :)

    Her i Singapore er jeg ikke sikker på hvordan det er...Vi får se - om det kommer noen på døra ;)

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)