lørdag 29. januar 2011

Burns Night

Tirsdag denne uken var det duket for Burns Night på Highlander Bar (vårt stamsted)!
Robert Burns var en skotsk dikter - og denne kvelden var til ære for han!
Det bestod i god skotsk mat, underholdning, whisky, menn i kilt, sekkepiper og masse godt humør!


Kirsten and Robert in Highlander
 Menyen bestod av Haggis, stek og havreparfait.
Før vi fikk servert haggisen måtte denne innvies...da kom det en mann inn som spilte på sekkepipe - bak han kom en mann med en tallerken - og öppå den lå det en forholdsvis stor 'sauemage'...
Vi ble noe skeptiske til hva vil ville få på tallerkenene våre...
Det ble lest dikt til haggisen - og den ble skåret opp.

Bagpipe-guy

Haggis and poem..

SÅ - var det vår tur.. Haggisen kom - og det så jo svært delikat ut, i forhold til det vi akkurat hadde sett...
Jeg var veldig skeptisk til å ta første bit (ja for det ble flere). Etter litt push fra de ansatte så smakte jeg - og det smakte nydelig faktisk!
Så maten i seg selv var nydelig. Sekkepipekonsert utenfor og generelt god stemning.


Mmmm Haggis

Robert...sceptical...


Eating Haggis - lovely!
 Vi ble sittende utover kvelden, mye godt drikke, godt selskap, super musikk fra Dejavu - og fantastisk personell!
En perfekt skotsk aften på Highlander Bar i Singapore!


Sonny and Robert - our favourite guy!

Tuesday this week we were attending Burns Night at Highlander Bar (our favourite place).
Lovely food, including Haggis, bagpipes, entertainment, whisky, happy people and fantastic staff (as always)!!
We were quite sceptical when we saw the haggis first time, but after the poem to the haggis we got our haggis....It was delicious!!
We were enjoying good drinks, friends, fantastic music from Dejavu! A perfect scottish night at Highlander Bar in Singapore - the best bar ever!!

1 kommentar:

  1. Jeg er imponert! Haggis, det vet jeg ikke om jeg hadde begitt meg ut på om jeg hadde fått betalt for det. Men det høres kanskje værre ut enn det er.
    Dere er kule!
    Savner dere...
    Klem Sølvi

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)