søndag 17. april 2011

Blod - svette - tårer...

Vel - ikke så mye tårer....Men blod og svette absolutt!
Idag var det klart for Mini Tournament i Basketball!


Jeg dro tidlig av gårde - sekken full av vann, sko, gnagsårplaster, mat, energy bars....Ja det meste -
unntatt solkrem! Hadde nok trengt noen flere lag!

Like blid da!
Vi spilte altså på en utebane - veldig bra vel og merke!
Kort oppsummert: 4 lag - 4 kamper - 4. plass!
Tapte 2 kamper med hhv 3 og 1 poeng. Så vi var veldig nære..!

Utrolig moro - bra opplegg!!
Men det var varmt!! Utrolig varmt! Svetten rant konstant...
Dette er en av de fineste dagene her på lenge - sol fra klar blå himmel og godt over 30 grader!
Et par knall og fall på denne banen resulterte i et par brannsår...de fleste vet hvor digg det er å falle på sånne baner...Jeg hadde glemt det - lenge siden jeg har spilt på sånt dekke.


Au..

Nye basketsko (dvs har spilt med de noen ganger nå) og kamp igår -
ikke optimalt for tærne.. Jeg begynte å få ganske vondt etter et par kamper...Og de to siste kampene var rett og slett 'pain'! Spesielt da det ble skifte i spille og jeg måtte løpe kontra!
Var på et tidspunkt redd for at jeg skulle se blod utapå skoene...men så langt gikk det ikke!
Jeg bet tenna sammen og holdt ut!

Ubeskrivelig deilig følelse å ta av skoene!!!
Og masse sympati da folk så sokkene mine....de var nemlig hvite da jeg tok de på meg idag morges...
Nå var de ikke hvite for å si det sånn!
Men digger skoene mine allikevel da - selvom de noen ganger resulterer i vonde tær!


2 kommentarer:

  1. Hei, jeg fant bloggen din da jeg søkte på å bo i Singapore med barn. Koselig blogg du har, håper det er greit at jeg kikket innom:o)
    Vi skal flytte fra Oslo til Singapore i august, med en gutt som da er 4 år, og en jente som er 2 1/2 år. Hvis du har tid og lyst; kan du tipse oss om fine steder å bo/barnehager/lekeområder?? :o) På forhånd tusen takk!! mvh Hanne - akt1@online.no

    SvarSlett
  2. Hei,

    Så koselig at du kikket innom!
    Jeg har sendt deg mail :)

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)