lørdag 16. april 2011

Lørdagskos

Idag sov Ludvig og jeg lenge (0930!!!) - og kom ut til ferdig frokost!
Helt nydelig! :)
Ludvig spiste en hel brødskive med brunost! Flaks at vi har et par kg stående i kjøleskapet...
Det er ikke det de har mest av i matbutikken ;)

Ludvig og jeg tok på badetøy og gikk ut til bassenget, mens Robert fant fram basketskoene og dro på trening.
Ludvig og jeg koste oss med bad og lek. Han fikk selskap av ei jente fra barnehagen, så de lekte sammen i bassenget.



Gladgutt
Robert trener ute, og kom på plass - spilte i 5 minutter og så kom det heftig regn! Så det var den treningen!
Han kom litt skuffet hjem igjen!

Etter en formiddagslur og litt interessant lesning...

Tidlig krøkes...
pakket vi sekken og dro av gårde alle mann. Jeg spilte kamp og gutta var ivrige tilskuere. Nok en gang utrolig moro, til tross for tap denne gang ;)
Ludvig fikk seg en ny kompis i hallen, Toby. Sønnen til en på laget mitt, som er akkurat like gammel som Ludvig. Så de spilte litt basket da vi var ferdige!
Imorgen er det miniturnering for meg - ute. Så det kan bli en varm opplevelse! Tidlig opp da vi skal møte 0830! Ergo en stille og rolig kveld her i huset!

Thai delivery til middag! Kjempedeilig! 
Denne gangen testet vi ut en dessert, Sticky Mango Rice w/ Coconut Milk.
Ludvig synes det var godt, ihvertfall mangoen ;) Vi synes det  var veldig søtt!

Sticky Mango Rice w/ coconut milk
Ludvig mente han måtte spise lørdagsgodteri siden det var lørdag - og det hadde han jo helt rett i!
Han avslutter dagen med tv og lørdagsgodt!

Mmm Lørdagsgodteri!
Vi avslutter dagen med en kaffe/baileys, levende lys og godt selskap!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)