fredag 8. april 2011

Fredagskveld og bilderas

Nok en uke har gått - og helgen er nok en gang mer enn velkommen!!
Denne uka har Ludvig vært syk for første gang siden vi flyttet....og det vitner jo om et godt immunforsvar!
Han har hostet og hatt feber. Det har gått i bølgedaler som det jo gjerne gjør med små barn.
Han har derfor vært hjemme med Robert hele uka - men idag fikk han gå i barnehagen.
Feberen borte, hosten vedvarer. Men han får hostesaft og er ellers i strålende form!

Ssssssupermann!
Igår var vi ute og spiste - vi møtte Benni - vår tidligere trener i basket.
Han har vært en snartur her i Singapore og vi rakk heldigvis å møte han før han dro hjem igjen.
Veldig koselig kveld med god mat og koselig prat!

Benni, Ludvig og meg

Lysshow - alltid like spennende
Denne familien startet helgen med en liten tennisøkt. Robert og jeg spilte tennis mens Ludvig sparkesyklet og spilte litt ds i skyggen. Deilig i strålende sol!
Pannekaker til middag og kveldskos med barne-tv.

Et perfekt lite barneansikt
Handy Manny er tidvis en vinner! Jeg lekte meg litt med kamera i kveld - og fikk noen (etter min mening) stilige bilder!

'Kompisene' Ludvig og HandyManny ;)
'Det var en gang et menneske' - Husker dere den??
Gikk på barne-tv da jeg var liten - og den har altså Robert lastet ned til Ludvig. Han har den på ds'en sin, og digger den filmen! Vi synes jo det er ganske festlig!

Ludvig ser på 'Det var en gang et menneske'
 Supermann - sjefen - klompen - Ludde Pludde
Kjært barn har mange navn -
Han sover søtt, lader til imorgen!
Vi håper på sol og fint vær så vi kan tilbringe dagen ute ved bassenget. Ingen store planer lagt for helgen -
veldig deilig!

Ønsker alle en fin fredagskveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)