onsdag 7. juli 2010

If I just lay here....

Jeg kjenner at det kan bli noen vanskelige uker hjemme...
Dvs det å være hjemme blir ikke vanskelig
det er det å skulle dra igjen -
DET blir vanskelig..


De spilte denne sangen på radioen...
Snow Patrol - Chasing Cars...
'If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me and just forget the world?'
 
Et par strofer i denne fine sangen traff meg litt...
Dette kommer jeg nok til å få føle litt på -
å bare kunne legge seg ned og glemme verden...
Kanskje noen vil være med meg -
glemme verden et par minutter bare...
 
***

1 kommentar:

  1. kjære deg...
    Nå gleder jeg meg til å se deg !
    jeg gruer meg også - for det er jo ikke mye vi får sett hverandre før du reiser igjen -

    Jeg vil gjerne glemme verden litt ;)

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)