torsdag 1. juli 2010

Installert i ny leilighet

Igår fikk jeg nøkler til ny leilighet -
Det var utrolig deilig å flytte nå!
Og jeg er KJEMPEFORNØYD!

Idag venter jeg på at det skal komme en og ordne gassen til kjøkkenet,
så da fikk jeg tatt bilde av utsikten fra balkongen -
mens solen var på vei opp og det var rolig i bassenget ;)

Her er bildet av stue, spisestue og inngang til kjøkken.
Møblert med fine møbler - heldigvis!!

Utsikten fra soverommet er ingenting å si på!
Basketbane, tennisbane og rett nedenfor en lekeplass til Ludvig!
Dette blir nok fint :)


Her kan vi nyte ro og fred,
og kjøling ikke minst
med tv eller en god bok ;)

Ha en flott dag alle sammen,
når dere våkner der hjemme i Norge!

8 kommentarer:

  1. Hei
    Dette ser da veldig bra ut, både inne og ute. Blir deilig når familien er samlet her.
    Var det 3 soverom dere får?
    Besøk fra Norge blir det også forstår jeg, regner med at familie og venner kommer i løpet av de 3 årene dere skal bo der.
    Det er en god erfaring å ta med videre i livet, både å jobbe å bo i en helt annen kultur.
    Lykke til!!!

    SvarSlett
  2. Det ser helt nydelig ut vennen min!
    Gleder meg til å komme på besøk - om forhåpentligvis ikke alt for lenge ;)
    Blir bra når gutta dine kommer og dere kan sette deres helt egene preg på stedet !

    :)

    SvarSlett
  3. Hei! Fant plutselig bloggen din blandt mange andre interiørblogger. Vi har hatt 3 herlige måneder i Singapore (febr-mai), jeg hadde også blogg der (familienaarsland.blogspot.com). Vi savner Singapore!!! Var som regel på norsk lekegruppe om mandagene! Så hvis du er innom der må du hilse! Kjempekoselig gjeng. Skal følge med på oppholdet deres! :-) Hilsen Cathrine

    SvarSlett
  4. Ser strålende ut i leiligheten :-)
    Herlig!
    Fru slotte ;-)

    SvarSlett
  5. Tusen takk!
    Trives godt så langt ;)

    Cathrine: Så koselig at du vil følge med! Jeg skal definitivt kikke på bloggen din også! Kanskje jeg kan fange opp flere tips!
    Norsk lekegruppe hørtes gøy ut - hvor finner det sted da?
    Må sjekke ut!

    Mon tro hvem den anonyme er ;-)

    SvarSlett
  6. Tipper den anonyme kanskje er Inger?! ;)
    Vi får 3 soverom ja, så vi har plass til å ta imot litt besøk, det er godt :)

    Blir en spennende tid!!

    SvarSlett
  7. ... det er ikke den nyeste fru Slotte da ;)

    SvarSlett
  8. Jo den andre anonyme er nyeste fru Slotte ;o)
    Jeg tenkte på første anonyme! hihi

    Disse Slottene ;)

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)