torsdag 8. juli 2010

Ludvigs nye rom


Idag reiser jeg hjem -
ENDELIG!
Hjem for å hente gutta mine, og for å være mest mulig sammen med familie og venner!
Jeg gleder meg!!

Det meste er nå klart i leiligheten!
Heldigvis.
Rommet til Ludvig er helt klart:
Nytt sengetøy - med biler :)
Nattlampe (fra IKEA) og
masse nye LEKER!!
Håper han blir fornøyd!
Jeg gleder meg ihvertfall veldig til å få han hit!

Håndklet henger klart så han kan hoppe rett i bassenget -
og litt mer leker ;)

Gleder meg til å se alle dere der hjemme!!

4 kommentarer:

  1. Ja, blir han ikke fornøyd her!!! :-)

    God tur hjem.

    hilsen Rigmor

    SvarSlett
  2. Så fint rom du har gjort klart til han, og så kjekt med mange overraskelser! Hvor skal dere bo (bor) dere i Singapore? Ha en fin kveld og kos deg masse hjemme!

    SvarSlett
  3. Norsk lekegruppe er mandager fra 10 til 12 i sjømannskirken... Du er vel på jobb da, men bare et tips hvis du har fri en dag og vil treffe andre mødre :-) Kjempeflott gjeng der!

    SvarSlett
  4. Cathrine: Vi skal bo i Ang Mo Kio, Grandeur 8 :) Hvor bodde dere?

    Ja jeg jobber jo hver dag, men må jo ha litt fri innimellom så kanskje ;)

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)