søndag 4. juli 2010

Lørdagstaco og søndagsshopping

På lørdag var jeg invitert på tacomiddag til Hege Ann og familien -
Singataco smaker også nydelig!!

Her har vi dekket bord -
omtrent som hjemme i grunn!

Siden vi skulle ha fest hadde jeg kjøpt champagne til Emma og Mats -
Rosa til Emma og blå til Mats.
Det så nesten litt giftig ut,
men det smakte visstnok godt ;)

Toy Story er det store her nede,
spesielt blant Emma og Mats.
Jeg er ikke helt inni dette ennå,
men noe sier meg at det kommer jeg til å bli ;)

Idag har det vært grått og kjedelig vær -
da ble det SHOPPING!
Vivo City var stedet vi dro til -
i taxi!
Lille familien (minus pappa) satt i baksetet og skravla høl i hue på oss foran ;)

Vivo City hadde MASSE og by på -
alt vil jeg egentlig tørre å si...
Masse bra butikker, ennå vi bare fikk sett litt under halvparten.
De 2 minste var utrolig flinke og utholdende!
De 2 største fikk shoppa litt i fra seg, både til oss selv og andre!
Etter noen timers shopping var det godt med en pause -
Middag ute :)
Mats nyter pausen sin ;)
Hege Ann nyter også pausen -
Sentosa Island i bakgrunnen!

Og denne deilige milkshaken var nyyyydelig i varmen!
Slitsomt med shopping ;)

Imorgen venter IKEA....
Listen er skrevet - jeg kan ikke si jeg gleder meg, men det må gjøres!
Og det blir veldig deilig når alt er i hus!

* God natt *

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)