onsdag 25. august 2010

Fantorangen er god å ha

Nok en dag er over i Singapore (nesten ihvertfall) -
for denne karen er det helt klart det.
Dette bildet er tatt fra barnehagen igår - han sover med fantorangen trygt inntil seg :)


Idag har det vært litt mer så som så i barnehagen.
Han har ikke latt Robert gå mer enn noen cm unna seg -
også har han vært veldig sint.
Robert prøvde å gå ut en tur, handlet litt -
men da han kom tilbake og viste Ludvig at han hadde kjøpt frukt og yoghurt så ble han illsint.
Det endte med et kutt i fingeren og at han sovnet på fanget til Robert..

Han sov i 10 min - og så var han klar for dusj og skift.
Det gikk visst forholdsvis greit.
Men å sove inne sammen med de andre gikk ikke såå fort idag som igår - men han lå rolig på madrassen, bare litt styring med fantorangen.
Til slutt la han fantorangen mellom seg selv og nabogutten - tok fingeren til denne lille gutten -
og sovnet :)

Ganske søtt!

Idag ble det litt over 1 times søvn, noe som passer bedre inn i hans hverdag!

Jeg plukket de opp på vei hjem fra jobb - og nok en gang ble jeg møtt av en strålende fornøyd gutt!
Da vi kom hjem fortet vi oss ned og badet sammen med Jonas (kollega).
Det er så deilig å hoppe rett i bassenget etter en lang dag på jobb!
Og i tillegg bli underholdt av vår nydelig sjarmør!

Etter bading tok Robert og Jonas en tennisworkout, mens Ludvig og jeg fant fram kveldsmat, pysj og barne-tv!
En finfin dag nærmer seg slutten!

1 kommentar:

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)