søndag 8. august 2010

Lat søndag i Ang Mo Kio


Vi jobber med å komme inn i Singapore-døgnrytme...
Det var ikke så enkelt det.
Igår sovnet Ludvig 2115 og våknet borti 2400.
Da holdt han det gående til kl 03...Han var absolutt ikke trøtt.
Vi fikk snakket med momo og bestefar på Skype - det var koselig da! Selvom det var midt på natten her ;)

Vi hadde på vekkeklokke idag, men den hørte vi ikke på gitt -
han våknet 1130 og da våknet vi og.
På en måte litt deilig da, men vi må jo komme inn i rytmen snart.

Dagen har blitt tilbragt ved bassenget.
Sol og bad - deilig!
Nå er vi litt hjemme, spise litt lunsj og rydde og vaske litt klær.
Ludvig trenger også litt pause fra sola så da er det greit å være litt inne.
Jeg derimot blir ikke lei av sola
(ikke ennå)
så jeg trekker ut på balkongen og koser meg :)
Jeg vet jo at jeg snart skal jobbe 5 lange dager i uka, så da blir det mindre sol.

Senere idag skal vi på foodcourten og spise middag, is på McD til dessert og kanskje den store lekeplassen på vei hjem.
I tillegg skal vi se på balkongmøbler -
vi ser at det kan være greit å ha noen møbler her ute også!

Håper dere der hjemme har godt vær og at dere nyter søndagen!!
Vi savner dere masse!!
***

1 kommentar:

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)