onsdag 4. august 2010

Trist som ....

få,,,,

Idag er dagen her...
Vi flytter til Singapore -
Robert, Ludvig og jeg..

Vi gleder oss selvfølgelig,
men akkurat NÅ er det ikke noe gøy...
det er avskjeder hver dag -
og den verste kommer jo idag på flyplassen..

Heldigvis har vi en solstråle med oss
som hjelper oss å smile blant alle tårene.
Det er godt!



Vi tenker på alle sammen -
vi er så glade i dere
kommer til å savner dere så utrolig masse!!

Følg med oss, og skriv noen ord -
som kommentarer her, på mail eller facebook!
Vi blir så glade for det!

So long ...

xxx

6 kommentarer:

  1. Savner dere allerede.
    STOOOOOOOR klem!!

    SvarSlett
  2. Føler virkelig med dere nå!
    God tur!

    Klem

    SvarSlett
  3. Skjønner godt at det er trist for øyeblikket...

    Men, - det er vel ofte de mulighetene som skremmer oss mest som også gir den beste avkastningen. Dette blir garantert en uforglemmelig opplevelse, - ikke minst for lille Ludvig.

    Lykke til alle tre. Jeg følger med :)

    Karoline

    SvarSlett
  4. Face your fears, live your dreams! :-)

    Goood tuuur!

    Klem Cecilie

    SvarSlett
  5. Masse lykke til Kirsten. Dette blir bare så bra. Gleder meg til følge med på dagene deres. Klem Fra Irene

    SvarSlett
  6. Dette blir så bra for dere :-)
    Gleder meg til å se dere på skype.
    Stor klem
    Sølvi

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)