torsdag 26. august 2010

Nydelig ettermiddag

Idag har vi hatt en tilnærmet perfekt ettermiddag og kveld føler jeg.
Men først kan jeg fortelle litt fra dagen til Ludvig.
Gutta sov lenge idag, det var deilig for dem!
I barnehagen ble det kjørt et litt tøffere løp ift Ludvig.
Robert gikk på formiddagen - en liten tur ut, og var i naborommet.
Han skrek etter  mamma og pappa, men det ga seg etter ca 15 min. Wendy (Styreren) tok seg av Ludvig da, han fikk løpe fritt. De spilte bowling - satte opp kjegler og kastet ballen.
Han koste seg.
Og da Robert kom inn igjen var han glad, og viste Robert hva han hadde gjort mens han var borte.

Etter lunsj tok Robert seg en ny tur ut.
Igjen var det hyl og skrik (men det er jo ikke unormalt).
Da skulle de dusje og sove. Robert skulle tilbake til kl 15. Men han kom tilbake noe før og da fant de ut at Robert skulle vekke han kl 14.
Da Robert var borte  gikk Ludvig rundt og lette etter han, men Wendy prøvde å forklare han at pappa ikke var der, men kom snart tilbake.
Dusjing og legging gikk visst fint.
Og etter soving var alt ganske bra i barnehagen.- "Han er godt med nå" (mld fra Robert til meg) :)



Etter en fin dag i barnehagen er det deilig med et bad.
Nydelig vær i Singapore idag.
Jeg kom meg hjem med 1730-bussen og rakk litt sol og bad før sola stupte i "seng"...


Ludvig koser seg veldig i bassenget - og Jonas har også fått en høy stjerne hos Ludvig.
Jonas er min kollega.

* Ludvig i solnedgangen *
Det er så deilig å se han kose seg sånn i bassenget -
så glad og fornøyd gutt!
Jeg smiler!

Etter bading og litt mat - gikk Robert og spilte tennis med Jonas, mens jeg hadde en rolig kveld med Ludvig.
Etter å ha lagt Ludvig byttet vi - og jeg fikk spille tennis med Hege Ann!
DET var moro det!
(sikkert moro for de som evt kikket på oss også).
Vi fikk god trening - og hadde det veldig gøy!
En herlig avslutning på en fin dag!
Men nå gleder vi oss til helg her i Singapore :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)