søndag 29. august 2010

Fredag og Clarke Quay


Fredag ettermiddag møtte jeg Robert og Ludvig i byen. Sola skinte og det var deilig å starte helgen på denne måten.
Mens jeg ventet på gutta satt jeg meg på en restaurant og så på båtene som fartet forbi meg langs elven.


Da gutta kom tok vi oss noe å drikke.
Og Ludvig ville selvfølgelig smake på sitron...lærer han aldri? ;)
Tror han synes det er gøy at den er så sur at grimasene bare kommer av seg selv!

Vi hadde bestilt bord på meksikansk restaurant -
planen var at vi skulle bli 11 stk totalt,
men vi endte opp med å bli oss 3, Jonas og Lars.
Veldig hyggelig og kjempegod mat!

Ludvig spiste litt mat og mye is ;)

Etter å ha spist mat og dessert, og sjarmert alle som jobbet der ble denne gutten veldig sliten.
Jeg tok med meg Ludvig hjem mens gutta dro videre.
Det tok ca 20 sek fra vi satt oss i taxien til han sovnet...

Han sov veldig godt og våknet ikke før lørdag morgen ;)
Deilig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)