mandag 30. august 2010

Tid er gull verdt


Idag kom jeg meg 'tidlig' fra jobb - og det var utrolig deilig!!
Da jeg kom hjem ble jeg møtt av en særdeles glad gutt!
Igår fikk han ny togbane, så Ludvig og jeg bygget togbane - ordentlig kvalitetstid!
Etter litt togkjøring spilte vi litt wii sammen!

Til middag fikk vi servert pasta og pizza (rester fra igår) -
det var veldig godt!!
Ludvig har blitt veldig flink til å spise pasta, på lokalt vis:


Etter middag har det vært leking og spilling på denne familien!

I barnehagen idag har det gått veldig bra!
Robert var ute en tur på formiddagen. Det var litt gråt, men det ga seg visst ganske fort.
Til lunsj kom Robert tilbake og spiste med han.
Han var tilstede under dusj og stell, men ikke med inn. Det gikk som en drøm!
Da Ludvig skulle legge seg sa de hadet - og det gikk ganske greit.

Robert hentet Ludvig 1630 - da hadde han sovet, spist, lekt og kost seg.
Robert var i barnehagen, men ikke synlig for Ludvig -
men han så at han koste seg der!

DET er godt å vite :)

Imorgen og onsdag er barnehagen stengt - planleggingsdag.
Men på torsdag er det på'n igjen, og vi satser på at det går like bra da!
Siden det er fri imorgen skal jeg gå tidlig og møte gutta i Singapore Zoo!
Gleder meg masse til å tilbringe dag og ettermiddag med gutta i dyreparken!
Blir nok stor stas!

***

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)