onsdag 24. november 2010

Ferie er helt ålreit ;)

Vi nyter late dager i Thailand..
Mye av tiden tilbringer vi på hotellområdet, som har så mye å by på.
Igår var vi ved bassenget, Ludvig lekte med Jonathan og vi sløvet i og ved bassenget.
Da Ludvig skulle sove gikk vi inn på rommet og tok en time-out. Det var godt for alle mann. Mens han sov lå Robert og jeg i jacuzzi'n og kjølte oss ned!

På ettermiddagen hadde jeg bestilt spa -
45 min full body scrub
60 min aromamassasje
15 indian head massage
Fantastisk!

Da jeg kom tilbake var terrassen omvandlet til en 'romantisk middag for 2 (eller 3)'
Vi hadde bestilt egen chef med grill og tilbehør. Ganske kult!
De kom med egen grill og nydelig mat, bord og stoler...
De dekket bordet utenfor rommet vårt, og serverte oss fantastisk god mat!
Surf&Turf hadde vi bestilt - så det ble sjømat etterfulgt av deilig kjøtt!
Nydelig fruktfat til dessert!

Familie-ferie
God vin og godt selskap - en perfekt dag og kveld!
Ludvig løp litt til og fra - spiste litt og så litt på film!

Vi avsluttet kvelden i jacuzzi'n -
hele familien! Veldig veldig koselig!
Ludvig sovnet ganske fort - rimelig slått ut etter en lang dag i sol og vann!

Idag bar det til stranden for første gang! Vi pakket bagen og gikk etter frokost!
Vi møtte en nydelig strand, med masse sand og masse mennesker.
Vi fant fram badetøy og hoppet i vannet.
Varmt og rent - og høye bølger!
Det var kjempegøy og deilig! Ludvig elsket det også!!
Han fikk noen bølger i ansikt og hår, men lo like godt hver gang!


Mer familieferie - ren idyll!
Etter et par timer dro vi tilbake til hotellet - der ble det bading i bassenget, litt mat og lek!
Ettermiddagen tilbrakte vi på rommet  med film og litt soving! Deilig!
Snart blir det middag ute og litt shopping!

Vi koser oss max - Ferie er DIGG!!!

1 kommentar:

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)