fredag 12. november 2010

Utladet


Bursdagsfeiring ved bassenget

Da er det helg igjen her i Singapore
Og den kommer absolutt ikke for tidlig
Det har vært noen hektiske uker på jobb - med reviewer, audit og annet snacks!
Jeg har vært nervøs og spent, prøvd så godt jeg kunne å forberede meg,
og det gikk jo fint.
Godt å ha vært gjennom det hele, nå har jeg ennå litt mer med i baggasjen!

Men det ender jo med en utladning - ordentlig tung og sliten.
Trøkket på jobb er jo der fortsatt så det er bare å stå på videre,
men nå kan virkelig nedtelling til ferie starte.
Om 1 uke sitter vi på flyet, til
THAILAND!

Vi skal slappe av, kose oss, spise god mat, bade, få spabehandling, hilse på Bamse og vennene hans, kjøre Tuk-Tuk, spise is, nyte varme og stille sommerkvelder -
ja rett og slett ha ferie - sammen alle 3!

Men først skal vi ha helg, med middagsbesøk, bading, sol?!, ut på middag, champagne på skype med jentefesten i Oslo osv osv ;)

Ha en fortreffelig dag!!

2 kommentarer:

  1. Hehe, sjekk tittelen på innlegget mitt.. Utladet her og! Morsomt at vi hadde samme tittel. Får håpe du får energi og motivasjon tilbake nå som alt er overstått og det er helg. Bare timer igjen til helg her :) Er det du som har bursdag kanskje?? Grattis med dagen (når den måte være) og ha en fin helg! :)
    Hilden fra kalde Stavanger

    SvarSlett
  2. Ja jeg så det :) hehe

    Håper du får hentet deg inn i helgen! Jeg er på god vei ;) Også vet jeg at det bare er en uke til vi reiser på ferie, det blir deilig!

    Jeg hadde bursdag 22. okt. Bildet er et par uker gammelt ;) Men tusen takk!

    Ha en flott helg i kalde Norge!!

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)