mandag 15. november 2010

IKEA

I kveld har vi hatt familiedag på Ikea..
Shopping og middag,
og selvfølgelig ble det svenske kjøttbullar!
NAM!

De har så mye bra på Ikea - jeg liker meg der :)
Det jeg har savnet litt med leiligheten her i Singapore er at det er litt lite hjemmekoselig..
Nå har jeg gjort noe med det..
Lys i forskjellige former, blomster i ulike potter, og puter/pledd i fine farger!
For første gang i mitt liv har jeg kjøpt blomster av plastikk....
til Roberts store begeistring!

Dagens fangst - det som gjorde stua litt mer koselig:



Senere (kanskje denne uka) drar jeg tilbake og gjør julehandelen..
De hadde masse fin julepynt og dekorasjon!
Vi skal feire jul her nede, og vi skal gjøre det så koselig som vi klarer -
og med IKEA så tror jeg vi skal få det til.

4 kommentarer:

  1. Så fint :D Savner dere klem mathilde

    SvarSlett
  2. Jeg synes det ser koselig ut jeg Kirsten.Det viktigste er at dere gjør det så koselig dere kan og det vet jeg at du får til. Svarveerud tre får vente - de står der når dere kommer hjem. Klem fra mor

    SvarSlett
  3. Tusen takk begge 2!
    Savner dere også - veldig masse!!

    Jeg er veldig fornøyd med stua! Og snart kommer julepynten i hus også - jeg er allerede sent ute ift resten av Singapore ;)

    Svarverud-treet får vente på oss - jeg gleder meg til vi skal ut på juletrehenting igjen mor! Det blir kos!!

    Ha en fin dag, alle sammen!
    Glad i dere!
    Stor klem

    SvarSlett
  4. gleder meg til å se hvordan det blir hos deg til jul. Her er eg i stemning alt.. Snøen har kommet, akebrett er kommet frem, kakao på kvelden, fyr i peisen og tente lys.. Her kommer vintern her kommer den kalde fine tida..
    Så blir nok en litt annerledes jul for dere.. Men så spennende.

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)